Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten en toeslagen gecrediteerd, bij gratis verzending houden we de gebruikelijke verzendkosten in die bij betalende verzendingen zou worden aangerekend, u kan deze hier vinden. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@kaarsenhuisje. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Opgelet, wanneer u slechts een deel van de artikelen retourneerd, kan het zijn dat het totaalbedrag van de rest van uw bestelling bijgevolg onder de vrijstelling van verzendkosten komt. Hierdoor zal deze dan ook in mindering worden gebracht bij een terugbetaling.
Enkele uitzonderingen op het retourrecht zijn: producten met een gepersonaliseerde tekst, nummer of tekening, textiel en/of opdruk kleur anders dan standaard wordt afgebeeld.
Stap 1
Meld uw retour via mail aan info@kaarsenhuisje.be
Een reden is niet noodzakelijk indien het binnen 14 dagen na ontvangst gebeurd.
Stap 2
Download het retour-formulier door HIER te klikken, druk deze af en vul deze in.
Opgelet! Het retouradres is onderstaand, op het retourformulier staat ons facturatie adres.
Kaarsenhuisje tav Retourdienst
Zammelseweg 204
2440 Geel
Stap 3
Stop de artikelen in een veilige verpakking, samengevoegd met het formulier.
Let op: u dient zelf de retour te voorzien met een koerier naar keuze.
Opgelet, vanaf een ander land dan België kunnen de retourkosten hoger liggen. De goedkoopste manier is gebruik maken van www.goedkooppakket.nl
Omruilen
Is het artikel niet naar wens?
Dan kan u dit uiteraard gratis om- of inruilen.
Stap 1: Contacteer ons via info@kaarsenhuisje.be .
Stap 2: Verpak het artikel deftig in een stevige doos en stuur ze retour.
Stap 3: U zend de artikelen op eigen kosten terug.
Stap 4: Zodra wij uw retour hebben ontvangen, sturen wij het ander gekozen artikel op.
Opgelet:
De verzendkosten bij een omruiling zijn éénmalig gratis van webshop naar klant.
Wanneer er mogelijks een 2de omruiling nodig is in een bestaande order, wordt dit aan de klant doorgerekend.
Enkele uitzonderingen op het omruilrecht zijn: producten met een gepersonaliseerde tekst, nummer of tekening, gesoldeerde artikelen of einde reeksen.
Wanneer er iets fout liep met de verzending is de procedure verschillend, afhankelijk van de oorzaak.
Pakket komt retour met “foutief adres”
Indien de klant een foutief adres opgaf, is deze zelf hiervoor verantwoordelijk.
Het opnieuw verzenden van de bestelling betekent dan ook dat er opnieuw verzendkosten aangerekend worden (ook indien u gratis levering genoot).
Mocht u de bestelling hierdoor willen annuleren, wordt het bestelbedrag terug gestort exclusief de effectief gemaakte kosten (verzenden en retourneren).
Pakket komt onterecht retour
Wij zorgen voor een nieuwe aanbieding, volledig op onze kosten.
Tekorten in bestelling
Het kan al eens gebeuren dat er een artikel te weinig in zit. Vaak gebeurt dit door onszelf, door een stockverschil of wanneer het niet meer leverbaar is bij de fabrikant.
Normaal gesproken krijgt u dan automatisch van ons een tegoedbon hiervoor.
Geen tegoedbon ontvangen?
Contacteer ons via info@kaarsenhuisje.be
Geef aan wat u te kort komt, zodat we een stockcontrole kunnen doen.
Na deze controle, die binnen 2 werkdagen zal gebeuren, zullen we, indien de klacht gestaafd kan worden, een tegoedbon toe sturen.